Kärleks-affär!

Ja, det var in en liten kille idag som tittade på lappen jag skrivit för priset på AFB-almanackorna. Där har jag även satt på (!) ett litet silverhjärta. Killen frågade "-Varför har du ett hjärta där?" "-Jag tyckte att det var lite fint", svarade jag. "Jaha...", sa grabben, "då är det här ju som en kärleks-affär!".  Det var väl tokgulligt!!!!

Har varit en hel del folk i farten idag. Skyndar mig att svepa en kopp kaffe som hastigast. Tog inte med mig någon mat idag. Dumt, för magen knorrar... Det finns förvisso skorpor och lördagsgodis, men hur bra låter det??

Nä, åter till arbetet....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va gulligt med kärleksaffär!
Det stämmer ganska bra, tycker jag.
Å du va fin i rosa och vitt, så det så...
Kjam!

Postat av: Åsa

Tack Maggan! Och då är det ok att vara lite "myspysig" en sån här dag...
Kram!

2007-12-15 @ 13:33:12
Postat av: Jannike

ja du var tokfin som vanligt!!
Och har en jättegullig affär, verkligen!!!

Kramis!!

2007-12-15 @ 15:22:44
Postat av: Åsa

Ha,ha! Tokfin?! Det lät som om jag hade sagt det själv!
Och det är mera saker på gång till butiken...
Vi ses ikväll då (om ni inte äter så ni storknar...)
Kram!

2007-12-15 @ 15:31:04
Postat av: Jannike

Jaaa man blir ju som dom man är med.... eller läser.... eller lyssnar på....

Kram till "tok-bloggar´n"!!

2007-12-16 @ 21:01:58
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Jannike

Jaaa man blir ju som dom man är med.... eller läser.... eller lyssnar på....

Kram till "tok-bloggar´n"!!

2007-12-16 @ 21:02:07
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Marja

Åhh vad fint sagt! Kommer så mycket roligt ur dom små.

2007-12-19 @ 09:15:15
URL: http://www.marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback