Lång dag....

Sicken lång dag idag. Ändå har jag inte suttit ensam särskilt långa stunder. Verkar vara fler och fler som hittar hit. Jätteskojsigt förstås!!! Men klockan går ändå sakta. Kanske för att jag längtar hem till en fredagkväll (även om det är jobb i morgon). Undrar om det blir tacos idag...? (Tacos = fredagsmat!)

Har en endaste myskoxe filt kvar så jag har beställt en ny leverans idag. Och Willow Tree-änglarna säljer slut en  efter en.... Tyvärr är de i princip slut hos leverantör (eftersom det varit jul har väl alla andra i branschen hajjat att de skulle beställa ordentligt... men inte jag!) Nåja, ny bracka-beställning ska ske i januari. Förmodligen på Formex-mässan.

Känns lite surt att bomma igen stället i 4 dagar när jag är på mässan, men hoppas att ingen blir sur för det...

Jag har inte kollat om skrivaren funkar med datorn ännu... Har en tumme på helt fel ställe, typ...

Kram !

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja du, det är väl inte lätt att ha koll på allt när man är ny i branschen, eller hur?

Kram, ses i helgen!! Hoppas du fick tag i J åxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback