Nu är dom uppe!

Julgardinerna i köket alltså. Äntligen! Det tog ungefär 10 minuter (eftersom Kim strukit dom redan) och i efterhand kan man ju undra varför jag dragit ut på det så länge. Jo förresten, jag vet... Lathet kallas det nog!

Min dunderorder igår gick vägen. Det var inga problem och allt verkar ha löst sig på bästa sätt.

Lämnade in två barntröjor hos TKH i dag för att få "Allt för byn" tryck på dom. Vet inte om det var någon vidare värst kvalitet på dom, men jag hoppas dom håller några tvättar i alla fall. På baksidan kommer det att stå "Emil är min FAVVO". Gissa två små tjejer som kommer att bli lyckliga?! Dom ska få tröjorna i en lite för tidig julklapp.

De flesta av Hammarstrands köpmän ska ha massor med öppet nästa vecka, bl a en kväll till 22. Jag tänkte hänga på deras öppettider, men känner att det blir mig övermäktigt. Jag ska ha mera öppet + lördag och söndag, men inte lika länge. Och nyårsafton har jag banne mig stängt.... Gissa om det känns fånigt att utöka öppettiderna när jag knappt har några kunder under ordinarie tider? Nåja, jag har ett par dragplåster som nog kommer att sätta lite fart på folket så de tar sig i kragen och kommer hit... Vänta får ni se...

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Hallå, va kul att du bloggar igen. Fniss, jag har velat sett dig när du kom blåsande på sparken :)Jasså ni har köpt nytt kök, va spännande! Jag kommer förbi affären någon dag, kanske imorgon. Kram till dig.

2007-12-12 @ 14:44:07
Postat av: Åsa

Ja, kom och hälsa på mig! Såg att du susade förbi i morse med racerbilen...
Nä, tyvärr är det inte vi som köpt nytt kök. Only in my dreams...

2007-12-12 @ 15:58:29
Postat av: Jannike

Hej du Åsa - när jag skulle skriva på ditt inlägg hade du bara en kommentar - när jag kommer in är det två - din åxå !! Du är alltså ute på bloggen samtidigt som jag!!!

Undrar vad du har för trumf på hand.... kan det var det vi pratade om tidigare???

Kram på dig!!

Postat av: Åsa

Ja, du känner till båda grejerna... Vad är det man säger..? Jo just ja, ALLT FÖR BYN!!!

2007-12-12 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback