Nu tjurade jag allt till!

Har väntat på slantar från min f d arbetsgivare, sen typ hur länge sen som helst. Jag har påmint och jag har påmint... Inget händer. Så idag tog jag och skickade ett halvsyrligt mejl och frågade om det är utmattningsmetoden dom försöker tillämpa... Får väl se om det händer nåt.... Suck!

Nyss ringde det på min mobil, precis när jag stod och slog in paket till en kund. Tog telefonen för att stänga av "Allt för byn-Nellies" skönsång. I displayen stod "Emil Höög". Nåja, jag tryckte helt sonika bort honom!...... Men ringde förstås upp sen.... :-) Han ville checka hur det går med almanackorna. Det finns en bunt kvar, men om någon ska köpa så vänta inte för länge bara... Så mina vänner, var är ni? Har ni köpt almanackan? Jag menar, ni bara MÅSTE ju ha en (eller två? eller tre?) såklart!!!

Läste Emils blogg i morse på 
Twajs och blev full i skratt. Han har stått i duschen och funderat ut en massa bra grejer så länge att varmvattnet tog slut... eller om det kanske var lite varmvatten redan från början, äh, skitsamma! Kul lät det i alla fall! Alla gör vi olika saker i duschen... (Nä, Jannike...inte nu igen!!!)

Ok, ta och pallra er hit nu och köp almanackan! Så jag får stämma träff med Emil snart..... :-)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Va e´re me´re , va???, va??? .... tror du jag bara typ tänker på en sak.... nä... "han som sa´re han va´re"... HA HA!!!

Väntar fortfarande på mail från Rix MorronZoo - undrar om dom kanske tyckte jag verkade oseriös.... nä... så kan det väl inte va??

Kram i alla fall din toka!!

Postat av: Åsa

Oseriös? Va fan e' det?

2007-12-20 @ 14:14:58
Postat av: Heléne

Kan man beställa ett ex via bloggen o snail-mail?? Storlek? (på almanackan, alltså!) Vill gärna köpa en av dig. Men, kan du posta? Hur mycket skall denna kosta? (hihi - julrimmmm...)Krams igen!

2007-12-20 @ 15:27:57
Postat av: Åsa

Att posta en "nacka" till Gävle går bra,
så kan du titta på AFB-grabbarna varje dag!

I A4 storlek får du hela AFB,
och alla dagar på året me'!

Den kostar 129 men Posten vill ha sitt,
totalt 151 så är brevet ditt!

Vill du ha den på detta sätt,
mejla mig din adress så att det blir rätt...

Du kan få uppgifter om konto sen,
så att du kan betala den.

Jag önskar er nu en riktigt skön jul,
med lugna stunder - och massor med kul !

Kramisar från hon som nappade på julrimmet...!

2007-12-20 @ 16:50:17
Postat av: Jannike

Rim som rim.... men detta var SERIÖST!!! Och vackert.... Mycket bra!!! du är så duktig på att sriva, som jag sagt förut.... det är synd o skam....

Kram!!

2007-12-20 @ 17:27:52
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Vem vet... Det KAN bli en vacker dag....

2007-12-20 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback