Nu vet jag... Tomten finns!

Jädrar i lådan! I dag har jag träffat tomten. På riktigt! Tomten såg inte riktigt ut som jag föreställt mig för det var en hon, inget skägg, ingen röd dräkt. Hon sa inte ens "Hoo, hoo... Finns det några snälla barn här?" Fast det var väl lika bra eftersom jag inte är något snällt barn....

I alla fall så har jag då fått en HP skrivare. Den har fått flytta upp från källar'n där den bott och förhoppningsvis är den kompatibel (Va! Visste ni att jag kunde såna ord??!!) med min dator hemma. Ska undersöka saken i helgen.

Så Tomte-Mor Eva, jag är otroligt tacksam!!! Och jag önskar dig en riktigt skön julhelg!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha,Ha du är rolig du ,hoppas den passar och Du vet väl att tomten kommer till dom som är trevliga

2007-12-21 @ 18:03:02
Postat av: Åsa

En tacker och bocker !

2007-12-21 @ 18:21:06
Postat av: Jannike

Julbockar... eller????

Kram!!

Postat av: Åsa

Ja precis... Jultackor och julbockar... Förstod att du tänkte på bockar....

2007-12-21 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback