Öronproppar...

Pga blåsten har Tuvis provat att ha öronproppar när hon ska sova. Nu låg dessa på nattduksbordet och i morse sa Nellie:
-Jag vill ha öronpropparna!
Jag: -Jamen då hör du ju ingenting?!
N: -Nä, det vill jag inte heller för Tuva hostar så mycket!
Dom fick sitta i ungefär 2 sekunder innan hos sa -Va? och tog ur dom igen....

Jag har lyckats med bedriften att få munsår igen. Ack, ack! Å enda anledningen är min eländiga förkylning och att jag snutit (?) mig så förbaskat att jag slitit på huden under näsan.... Siiiiiit å !!!

Jag och Jocke F har nåt på gång. Ja, alltså, strictly business.... Och jag behöver era kloka åsikter... VAD skulle ni gärna se i produktväg för "AFB"/Hammarstrand"? Brainstorma och kom med förslag! Jag har massor av egna idéer, men fler skadar inte...

Jobbar till 17 idag. Sen ska jag rulla köttbullar (ja, jag vet... men dessa är tänkta till julbordet...) i massor. Hoppas jag inte somnar i köttfärsen bara... (fast eftersom jag börjar bli rätt köttbullelik så kanske ingen märker det... URK, va äckligt det där blev!!!)

Nä, nu ska jag och mitt munsår gå och jobba igen...

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Jannike

ja.... fräscht.... "urk"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback