Poppis med AFB...

Ja, dom är onekligen poppis, våra härliga AFB-grabbar! På förmiddagen har det varit en hel del folk som kommit in och köpt almanackan. Vänta... det kommer en kund....
Så där ja, två almanackor till sålda!

Jodå, jag har sålt helt ok av mitt eget sortiment oxå. Jag är förstås evigt tacksam att jag får chansen att sälja AFB's almanackor. Och AFB-pusslet väntar jag in när som helst. Spännande att se hur det ser ut. Inte så många ex, men om de ser bra ut kommer jag förstås att beställa flera. Oklart om de hinner fram innan jul dock...

Har hunnit haft besök av både AFB-Tobbe och AFB-Robban. Såååå trevligt! Visst är det märkligt... Nä, det var fel uttryck... UNDERBART! är ett bättre uttryck, hur glad man kan bli av att se vissa människor?! Det finns ju några av den sorten (ganska många faktiskt!) som man bara blir så glad i hjärtat av att se! Härligt va'?!

Har beställt lite mera grejer till butiken. Finns egentligen inga pengar, men jag kan ju inte ha tomma hyllor gapande här. Och krisar det så får jag väl sälja min kropp... (hö,hö... antar att man själv skulle behöva betala istället!). Tror att det blir en beställning till veckan på handgjorda tvålar. Verkar helt underbara! Lite dyrare förstås, men säkert en mycket trevlig gåva!

Ja, nu blev det rätt lugnt här. Men allting har sin förklaring.... AFB-killarna står ju och "säljer" kramar på ICA, till förmån för Röda Korset. Gissar att det finns risk att dom får "kram-träningsvärk".... (Det lät ju inte helt fel egentligen..?!)

Nä, nu ska jag sluta svamla och.... dricka kaffe ???

Kram! Och ALLT FÖR BYN !



Kommentarer
Postat av: Jannike

ja, antingen har det blivit nån miss, eller så ville han inte vara med ;-)... eller så har han bara inte behövt och inte sagt nåt... för Jocke åkte bussen från Östersund kl 11:45, han.....

Postat av: Åsa

Eller oxå står han där NU och kramas för fullt! Utan att mamma vet... :-)

2007-12-14 @ 15:10:15
Postat av: Jannike

Ja du så lite man vet... Jocke F hade sagt att de skulle stå och kramas vid ICA 15.00 men min Jocke trodde att han drev med honom, att dom skulle träna.... så han stod vid centrum kl 3... ingen kom... när han ringde stod Jocke F vid ICA!!!

Kram!!

2007-12-14 @ 19:31:44
Postat av: Åsa

Ha, ha! Var det då Jocke R tänkte - "Allt för byn"... ?

2007-12-14 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback