Rocky Balboa & jag...

...har vissa likheter. Eller... njae... I går kväll tyckte jag dock att jag såg ut som honom litegrann. Precis som när han gått en match och fått en handske i ögat. Jag hade haft sånt tårflöde att ögat var rött och svullet (nä, Jannike... tänk inte snusk nu igen!). Tack o lov ser det hyfsat ut idag. Däremot kände jag mig inte särskilt kry i morse, men nu är det mycket bättre. Kanske pga alla trevliga människor som kikar in emellanåt och surrar om både det ena och det andra. Visst kan man sakna "arbetskamrater", men så länge man kan surra lite strunt med folk som kommer in så är det ju oxå helt ok.
Såg bilder från M Förs. julfest. Den verkar inte ha gått av för hackor. Limo-åkning och grejer (såg ingen röd matta dock...). Det lär dröja innan jag hamnar på någon sån julfest med mitt företag... Och LF hade julfest igår, med AFB-uppträdande. Nåja, allting har sin charm! Och jag är rätt nöjd med det jag har! Det bidde dock vääääldigt lugnt helt plötsligt. Kanske man ska sätta ut en marschall? Mörkret börjar ju redan falla.

Lyckades tömma kameran på bilder igår. Hepp! Då var det ett nytt program för bilderna förstås, och jag vet inte riktigt hur jag ska få någon bra ordning på allt. Funderar på att bränna bilderna (och spara som typ negativ), framkalla dom jag vill ha som papperskort och helt sonika ta bort en massa från datorn... Låter det som en bra idé eller är det korkat??

Fan, nu känner jag mig så pass kry att jag nog kan ta mig en snus faktiskt! (Är intresseklubben med?)

Nu ska jag gå ut och tända på... marschallen alltså!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag är nog enda medlemmen i intresse-klubben för jag hänger med;-)

Och du Åsa - jag hann aldrig tänka nåt snusk förrän du sa åt mig att låta bli.... he he....

Kramis!!

Postat av: Anonym

Ha, ha!
Det här börjar likna klubben för inbördes beundran.. Men va fan, det är väl inte helt fel det heller?!
Kram!

2007-12-18 @ 16:05:50
Postat av: Marja

Skönt att höra att du mår bättre. Just nu springer tiden iväg men till helgen ska jag ta mig förbi butiken & inhandla dom sista julklapparna.
AFB-grabbarna var super-duper som vanligt. Vad man saknar dom & deras framträdanden. Man blir ju såå lycklig av att se dom. Ta hand om dig så ses vi till helgen. Kram...

2007-12-19 @ 09:12:32
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Ska bli kul att se dig igen! Det är ju långt emellan nu när det är vinter och inte lika kul att komma smygandes genom häcken... :-)
Kram!

2007-12-19 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback