Svettigt värre!

Flera kunder i butiken och en som ville handla för hyfsat mycket pengar. Vad händer? Jo, kassaapparaten strejkar!! Jag måste ha kommit åt någon konstig knapp eller så, för samtidigt som jag pratade med "supporten" så löste sig problemet utan att jag fått några instruktioner. Men svettigt värre kan jag meddela att det var! Resultatet blev att jag lyckades slå in över 4000 kronor på ett köp.... (OBS! Ingen kund blev drabbad!) Men efter ett telefonsamtal med dom som sköter min bokföring så löste sig det oxå! Det är ju bara så... det löser sig! (Sa hon som...)

Nu längtar jag tills det börjar bli lite inkomst här. Just för att jag ska kunna bränna mera pengar till firman. Behöver verkligen en skrivare, och sen vill jag ju ha mera roliga grejer i butiken! Finns ju en uppsjö, och i januari blir det ju Formex-mässan och där fullkomligt kryllar det av saker!

Nä, kanske lite mat i magen? Eftersom jag inte har någon micro här (ännu), och inte heller någon vidare framförhållning, så har jag levt på kalla köttbullar som "lunch".... Snart ser jag väl ut som en köttbull, och då menar jag inte liten och rund, utan VERKLIGEN som en köttbulle !

På söndag klockan 17 blir jag ledig i hela tre dagar.... Jag längtar...

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jannike

En välförunnad (finns det ordet???... Maggan vet säkert, som är lärare....:-)ledighet!! Vi ses i helgerna!!

Kram!!

Postat av: Åsa

Ja, vettu att jag riktigt längtar till nyår. Har tänkt mig en 3-rätters på menyn. Och JAG vill laga det mesta eftersom jag inte lagat mat på eeeevigheter! Tänk ett glas "matlagningsvin" och gott om tid... Mmmmm!
Några önskemål om huvudrätten?

2007-12-21 @ 15:21:08
Postat av: Maggan

Nog förtjänar du en låång (!!) ledighet alltid. Tre hela dagar? Wow! Hoppas vi ses snart, fast jag är förkyld men hoppas att det ger sig snart! Julkjam!

2007-12-21 @ 16:28:58
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jag har redan varit asförkyld, så det är nog ingen risk att jag smittas. (Om du inte har någon "Härnösands-special-förkylning...)
Ska jobba i mörrn, men det blir nog ett glas rött ikväll! Det är ju fredag!
Jag mår fortfarande dåligt av min dundertabbe!!! Hoppas ni kan förlåta mig så småningom...
Kram!

2007-12-21 @ 16:39:43
Postat av: Jannike

JAG längtar jag med till nyår.... och jag blir bara glad om du LAGAR maten... ser framemot det och att träffa er igen.... abstinens???

Alla huvudrätter du ev tänker på är säkert supergoda...

Ha det! Sara hälsar; ser åxå framemot att vara hos er!!

Kram!!

2007-12-21 @ 18:58:39
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Jannike, Kanon! Alltså äter ni allt!?
Hälsa Sara! Vet att Jocke är i Krångede. Och Jesper? Har han förmodligen nån fest på G va'?

2007-12-21 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback