Tiden går....

...jävligt sakta just nu. Det har varit väldans glest med folk idag. Har i alla fall utökat dagskassan med att köpa presenter till fritidspersonalen. Jag håller i det, och självklart hittar jag då presenterna hos Spirit of Jamtland :-).

Blev uppringd av ÖP idag, ang. mitt bloggavslut. Skönt att de har förståelse för mitt beslut och det är inga konstigheter, annat än att de tycker det är synd att en flitig bloggare som jag inte längre är kvar som ÖP-bloggare. Och det är ju förstås kul att höra. Jag kommer i alla fall att försöka meddela ÖP när det händer nåt här i trakterna, och nu har jag ju värsta kameran oxå så dom kanske kan få lite vackra bilder!

Kolsvart ute. Ska snart packa ihop. Lovar att sparka saktare hemåt. Å andra sidan är det ju uppför, så risken att knäna får markkänning igen är inte så stor. Fan, vilken klant man är...

Ja, nu kan jag ju blogga "på arbetstid" igen, så risken är att ni får höra av mig rätt ofta...

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Maggan

När jag sitter här och läser så måste jag skratta!!
Nu känns det som om det blir klubben för inbördes beundran som skriver och kommenterar. Men å andra sidan...det är ju inte helt fel. Och som vi sa, nu behöver vi inte oroa oss för att någon ska missförstå det vi skriver.
Tack för att jag fick rå om tjejerna OCH dej en stund ;)
Kjam!!

Postat av: Åsa

Ha, ha! Ja, lite inbördes beundran kanske inte är helt fel?! Fast vi får väl hoppas att det är någon fler som läser.... Det märks väl så småningom antar jag. Tänkte gå in på din blogg men har glömt lösenordet redan... Suck!
Kram!

2007-12-10 @ 20:26:17
Postat av: Susanne L

Hej!
Skönt att se att du hittade en lösning så du kan fortsätta att blogga utan att riskera att bli "antastad"...
Det blir ju lätt ett beroende, det här "bloggandet" ;-)

Lycka till med både bloggandet och affären. har inte tagit mig in där än, men det ska bli!!

/ Susanne

2007-12-10 @ 22:28:42
Postat av: Hanna

Hej Åsa! Roligt att du är tillbaka och att du har hittat ditt sätt att gå vidare på ! ha det gott

2007-12-10 @ 22:29:18
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Jannike

Tjena tjena mittbena... men vänta nu...det har ju inte du.... mitbena, alltså???

2007-12-11 @ 08:59:03
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Jannike

... MITTBENA.... alltså

2007-12-11 @ 08:59:48
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Maggan

Du kan väl skriva in det i mobben kanske? Lösenordet alltså...Kram!

2007-12-11 @ 09:50:22
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Susanne - Visst blir det ett beroende att blogga. Men det är ju ett beroende som inte är direkt skadligt för hälsan (tror jag...). Kul att du fortsätter läsa mina rader!

Hanna - Tack, vi kan oxå fortsätta att utöva lite inbördes beundran på våra bloggar :-)

Jannike - Ibland när jag vaknar har jag det. Mittbena alltså... :-)

Maggan - Det var en smart idé, fast jag tror att jag ska lyckas lära mig lösenordet i skallen... Bara jag ser det igen...

Kram!

2007-12-11 @ 09:55:34
Postat av: Heléne

Kul att du är tillbaka!! Änligen får jag tillbaka mina morgonrutiner...=) Ta hand om dina knän och sätt på knäskydd & en hjälm när du ska ut o sparka, låter som du kanske skulle behöva det!? Förresten...tog du inte över en av mig?? Hjälm, asså. Puss på re´!!

2007-12-11 @ 13:37:22
Postat av: Åsa

Heléne - Tack för omtanken. Jo, vi fick cykelhjälmar av er. Men med tanke på min framfart på spark så kanske jag ska ta min mc-hjälm istället.. :-)
Jag är glad att du fortsätter läsa mitt dravel!
Puss!

2007-12-11 @ 13:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback