Tomten ! Och Telia-tanten...

Jodå! Har varit en fin morgon och vi hade nyss självaste Tomten på besök. Jättesnäll tomte som delade ut paket. Fast han hade glasögon som immade igen så det var lite svårt att läsa på paketen. Sen öppnade vi alla klappar och jag tror att Tuva blev mest glad för ett hästspel till datorn. Nellie tyckte pruttkudden var jätteskoj!

Risgrynsgröten står på spisen och kokar. Ska bli gott sen!

Allt hade varit helt lysande om det inte visat sig att jag inte kommer in på mina mejl... Vad göra? Jo, ringa Telia-käringen.... Efter att som vanligt pratat mig, och knappat mig fram i ca 5 min, hör jag i luren "-Våra öppettider är...". Naturligtvis hade dom inte öppnat riktigt än. MEN FEL ATT KLÄCKA UR SIG DET FRÅN BÖRJAN DÅ?????

Men när jag äntligen lyckats komma i kontakt med en riktig människa så blev jag glad igen. Dom är faktiskt riktigt trevliga på Telia-supporten tycker jag. Och jag fick veta att tekniker har åkt ut i natt för det är ett problem som inte bara gäller mig. Ja, god jul då Telia....

Sen idag ska vi till F & F och käka julmat! Jag har lyckats åstadkomma köttbullar och Julgubbens sillröra. Kimpa har kokat skinka. Sen tar A och Bub med sig en massa gott oxå. Så mätt lär vi bli !

Nä, nu ska jag hoppa ur pyjamasen !

God Jul på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback