Fast i tv:n....

Hallå där!


Ja, så står man där och flåsar på löpbandet. Med svetten rinnande i ögonen, håret åt alla håll och allt det-där-du-vet skumpande omkring. Då kikar Fredde in. Du vet, killen som tränar ungefär 14 ggr i veckan och är förmodligen fast i kroppen som en metallbit.
Å inte kan man avbryta bandet (för att sluta guppa så förbannat) för man vill ju inte riskera att behöva köra om programmet igen.. (pust, stånk!). Nåväl, jag behövde väl i alla fall inte skämmas lika mycket som när det gick upp för Muskel-Fredde att han klätt av sig till bar överkropp för 40 spänn…..


I går var min chef här. Hon jobbar normalt i Stockholm men åker hit ibland för att träffa oss på avdelningen. På kvällen var hon, jag, Maria och Annika till Hotel Indalsleden och käkade plankstek. Huvva va gott och trevligt det var ! Roligt att träffa Hassan också (han som driver hotellet).


Sen var det tv-serie-dags, "What about Brian?". Tyvärr ännu en serie man blivit slav under .. Men nu är det ju slut på "Grey’s anatomy" för den här säsongen i alla fall. Fast då börjar ju "Desperat housewifes"… Ja,ja… jag ser inte längre på "OC" om det kan vara någon tröst. Helst av allt skulle jag vilja få en läsperiod igen. Har en bok hemma nu som så många tycker är kanonbra, "P S Jag älskar dig". Måste plöja den snart.

Ikväll är det veckans höjdpunkt för Tuvalisa. Ridlektion. Tur att det bara är –13 grader idag. Men risken är att man fryser fi…..ngrarna av sig i det kalla ridhuset i alla fall.

Ha det gott, igelkott !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja!! Vad impad (alltid någon) jag blir av både dig o Mags...Blogg har för mig tidigare varit något anonymt...men det är ju helt underbart!! Bravo! Man kanske ska fundera...Jag som nu börjar en ny era i mitt liv - mina små bäsbisar ska flytta hemifrån...(huvva) Å, dagbok har jag aldrig fått till...Kram på dig o hela familjen!!

2007-02-08 @ 16:15:33
Postat av: Heléne

Glömde visst skriva mitt namn...vid kommentaren.../kram Heléne

2007-02-08 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback