Lördagsmorgon


Nyvaken måste jag ner och kolla öppettiderna på Bonus möbler. Funderar på att åka in och kolla utemöbler eftersom vi inte har något alls i den vägen längre. Kunde inte låta bli att blogga lite samtidigt. Faktum är att bloggen inte funkade igår kväll och då får man ju skriva lite nu istället.

Här kommer en bild som troligen kommer att pryda omslaget till systrarna Roos första platta... Eller..?


image4

Å när jag äntligen lärt mig hur man plättlätt laddar upp bilder så kommer en till....
Vad sägs om denna otroliga talang? Kanske blir dom båda världstjärnor i och med detta? (Ifall den musikaliska karriären inte skulle lyckas)

image5

Åååå, va lätt det var!
Nu provar jag en sak till...

      
Underbar kudde!        Nellie kockar!            Vem är detta???


Vad tyx kära vänner? Nu jäsiken ska det bli skojigare att läsa bloggen, när det sannolikt dyker upp diverse bilder lite oftare.
Kansk

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va läckert med dom små bilderna sådär!!
Det måste jag prova...
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback