Mejl från Camilla Läckberg

Jodå, i inboxen idag hade jag ett mejl från självaste Camilla Läckberg. Hon undrade när jag släpper min bok... Eller...nä, så var det väl inte riktigt.... För längesen skickade jag ett mejl till henne och talade om att jag verkligen gillade Stenhuggaren. Nu mejlade hon tillbaka. Hon har haft fullt upp med jobb och annat så därför har det dröjt, men det var ju snällt att hon svarade överhuvudtaget. Och jag är tacksam för att hon skriver mera!!! Jag väntar på att "Tyskungen" ska komma ut på pocket nu. Väntar på detsamma med Stieg Larssons sista bok oxå. Jag är helt insnöad på pocket. Dom är så himla bekväma. Man kan ha dom överallt (i badet är bra!) utan att det blir tungt liksom.

Här kommer en bild som jag tog på Krogstråket:
image11

Jodå, det ÄR bira! Vi tyckte att det ska väl börjas i tid.... Fast det är egentligen min, och det är tyvärr bara lättöl... Men visst ser hon lycklig ut? Hu... påminn mig inte om detta om 7-8 år tack... ("Kommer du ihåg när du tyckte det såg kul ut att Tuvalisa drack öl? Nu har hon hinkat i sig 5 stycken redan...")

Lugna dagar på jobbet. Känns som att man skulle kunna gå hem och göra nåt skoj, men det går ju inte eftersom ingen annan finns på avdelningen. Ja, Jenny förstås på eftermiddagarna, men det vore nog inte så schysst att lämna henne solokvist.
Kim och barnen har bestämt sig för att åka till Sundsvall på en tripp i morgon. Hälsa på Bubb och ha det allmänt trevligt. JAG VILL OXÅ !!!
Nåja, det är bara tre dagar kvar till min nästa ledighet så jag får väl stå ut!

Ska försöka kolla upp hur vi fixar tv till stugan. Det finns ju inget alls att titta på där nu sen dom släckte det analoga nätet. Och utan både tv och dator lär man väl bli lite halvknäpp. Eller kan man inte bli det man redan är??

Nellie har somnat så gott, men Tuva ska få se på Allsång på Skansen. Det har jag inte sett på skitlänge så jag ska väl oxå knalla upp och kika. Sen är det Morden i Midsomer. Inte riktigt lika bra längre och som sagt, lite märkligt att inte byn dör ut snart med tanke på alla som kolavippar.

Nä, allsång var det ja....

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marja

Hej Åsa! Härligt att du snart har semester igen. Själv börjar jag på må.d efter 6v. ledighet. Hoppas ni får bättre väder än vad vi haft. Känns som man skulle behöva lite fler soltimmar...men, men... Skönt att bara njuta m. sina äskade. Håller med dig gällande pocket, har kommit in i ett lässtim. Plöjer bok på bok. Finns div. att låna om du vill!
Sköt om dig. Kram// Marja

2007-08-01 @ 07:42:59
Postat av: Åsa

Tjena Marja! Jasså arbetet kallar? Här verkar det hysteriskt mycket på din avdelning. Och Magnus lär inte behöva sitta och rulla tummarna direkt...
Tur att ni kommer och styr upp litegrann!
Kram!

2007-08-01 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback