Snacka om att rensa....

Ja, hur var det nu... Hur tekniksk är jag egentligen??? Eller frågan är väl snarare hur jävla smart är jag? Tänkte vara smart och rensa i blogg-bilderna, men det resulterade tydligen i att samtliga bilder försvann. Även från bloggsidan alltså. Jääääädrans skit!

Någon som saknar någon speciell bild så får ni mejla mig och se bilden. Orkar bara inte fixa detta i bloggen. Och vet inte heller hur man gör.

Nu ska jag nog inte leka tekniker, rensare, eller vad man nu kan kalla det, på ett tag...

Lovar att fixa nya, fräscha bilder i nya blogghistorier!

Kram på er, och sorry för min klantighet....

Kommentarer
Postat av: Maggan

När jag läste din blogg i går kväll trodde jag den fått spatt. Men det var alltså DU som fått spatt...:)
Kram!

Postat av: Åsa

Japp! Totalt tokfel bidde det!
Förhoppningsvis lär man sig av sina misstag.... En del i alla fall....

2007-07-16 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback