Snygga tuttar?

Ja en del verkar ha dom kvar. Tuttar som pekar uppåt fortfarande. En annan verkar ha brö'n som letar mask inför en fisketur eller nåt... Å andra sidan har man väl andra kvaliteter hoppas jag. Kanske nån som tycker att jag är snäll ibland, att jag säger nåt bra, eller nåt... (JOOOO, nåt bra finns det väl???)
Nu syftar jag på dom som vågar sola top-less fortfarande. Jag törs väl kanske oxå, om magen inte hade tagit större utrymme än tuttarna liksom... Jo, man skulle väl ha rört på sig lite mera. Någon som kan engagera mig att träna lite????

I dag var Tuvalisa på sin första simskole-lektion. Iskallt i vattnet och som en bastu upp (där vi stackars svettiga föräldrar satt...). Nellie var med och det funkade rätt bra, förutom att hon oxå höll på att svettas ihjäl. Tuva var alldeles blå om läpparna och skakade innan lektionen var slut. Hoppas det är lite bättre i morgon.

Idag var vi oxå med en sommarpresent till fritidsfröknarna. Vad jag förstår så får ALDRIG dom någon present av barnen. Då är det väl på tiden? Köpte en ask med te och marmelad på Nettans hälsobutik på byn. Även om det inte är så märkvärdigt så är det väl tanken som räknas.

Anders var här och vågade livet i dag. Ny middagsrätt. Han överlevde. (Tack och lov!) Det blev strimlad lövbiff med diverse gojs. Vitlök, sambal oelek, hoisinsås, ingefära,m.m. åsså nudlar till. Rätt ok.

24 grader i luften. Ca 18 i poolen. Barnen har badat i poolen idag igen. Kallt! Men dom verkar tycka att det är helt ok...

Nu tycker jag faktiskt att det är dax för "franska-rivierans-guldgossar" ( och tjejer) att komma hem. Dom har varit bort vääääldigt länge nu och vi längtar faktiskt efter dom!!!!

Nä, nu ska jag gå och kolla på Morden i Midsommer (är det några kvar i den stackars byn egentligen??).

kramisar!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Franska rivierans guldgossar och tjejer läängtar hem nuuu!!!

Postat av: Ulrika

Hehehe, du är rolig du....Mina tuttar letar också mask.....Solar aldrig topless pga gravitationen....fast i utlandet solade diverse maskletare toppless.....

2007-07-04 @ 12:28:33
Postat av: Maggan

Tjejer, nu är det ju så...i mitt fall, så är det positivt med små tissar. (Åsa du kan nog kanske va med i den leken)I jämförelse med många som har stora tissar och solar topless (som alla gör här)så är små tissar betydligt "unga"...även om dom "drar sig" mot sydligare grader...Pyss på er!!

2007-07-04 @ 19:35:17
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Om man går riktigt jävla bakåtlutad så borde dom väl hamna "åt rätt håll" va'? Å andra sidan kanske man får ryggskott istället....

2007-07-04 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback