Vilda hästar i huset

Det är precis vad jag har nu. Tuvalisa, Alva och Nellie springer omkring och frustar och gnäggar som galningar. Utfordrade dom med en morot var i hopp om att det blir lite lugnare en stund. Själv är jag fortfarande galet trött. Om det beror på lördagen eller vädret vet jag inte. Tråkigt väder, det regnar och är kallt. Endast 11 grader.
Nellie tänkte gå ut och bada i poolen i förmiddags, men jag lyckades hejda henne...

Skulle kanske ha hängt tvätten... Ja, lika bra det. Och stoppa i en ny omgång. Så gör man nån nytta idag...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för en super god middag och med en minst lika god efterrätt, eller hur Malin:)De var en trevlig kväll med mycket skratt med era otroligt söta ungar!

2007-07-12 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback