Delfinsafari...

Joda, nu har vi varit pa utflykt. Kostade skjortan, nastan 900 SEK, men det kandes som en bra idè att hitta pa nagot nar man ar har. Igar tyckte vi det iallafall... Nar vi satte oss i baten tyckte jag att det luktade skumt, spya liksom. Nu forstar jag varfor.... Typ 3/4 av alla passagerare spydde innan vi kommit i land igen. VI som klarade oss var ett fatal. Tuva lag ner nastan hela tiden nar vi sag delfinerna. For det var massor med delfiner! Sen passade hon pa att vomera rakt ut pa golvet och som en foljd gjorde Nellie det oxa. Nar jag tittade dit nasta gang stod Kim och kraktes i en hink. En snubbe som jobbade pa baten gick runt och delade ut svarta pasar "for happy hour" som dom kallade det. Antar att det hander varje tur... Kul jobb...


Det var sa himla sjukt allting att jag till slut bara asgarvade. Kan inte ha sett schysst ut for alla som madde daligt. Det var dock riktigt synd om barnen. Sa nu har man pyntat massa pengar for att ta familjen ut pa sjosjuke-tur. Lattjo va?

I morgon ska vi till Armadore (?) stranden och bada. Det ar en jattefin sandstrand tydligen. Det ska bli bra. Kan ju bara bli battre nar det galler utflykterna da...

Nu ska vi ga pa "Broken Dreams" och kolla om dom har nan god mat. Servitoren dar flirtade med Tuvalisa igar (vi satt pa en annan restaurang da) sa vi far val halla lite koll...

Kram pa er alla! Ses snart igen!

(Jadrans tangenter. Man maste vara Tarzan for att kunna trycka ner dom....)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, den konstgjorda stranden nedanför Puerto Rico? Om det är den så har jag åsså legat där innan allt runt omkring var riktigt klart. Schysst place!
Annars lät ju delsfinsafarin som en "händelserik" tur...KRAM PÅ ER!!

Postat av: Asa

Vette fasiken var vi var egentligen... Men priset vi fick betala for att bada dar var det inte vart... Det ser du i min blogg idag.
Snart ar vi hemma igen! Kram!!!

2007-06-04 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback