Negerkrull?

Min privata frissa (läs Maggan) ringde och kollade om jag var intresserad av ett återbud i morgon kväll. Hon jobbar ju på salongen en liten sväng nu och då kan man ju passa på och göra lite sånt där som kräver andra tillbehör än en häcksax och stålborste. Så nu jädrar ska jag permanenta mig igen.
Håret är så ohyggligt långt nu (jag tror nämligen att jag fortfarande är 17 år) och det är hög tid att göra nåt åt det. Lite lockar känns väl alltid rätt?! Hört att man kan ta lite olika storlekar på spolarna och därmed få lite "annorlunda krull". Vi får väl se vad det blir...

Ska ta ur semesterflätorna ikväll så vi får väl börja med att se om håret sitter kvar. Kanske det är så slitet av flätorna att det står rätt upp i en 3 cm-stubb. Inte mycket att locka då...

Nu har det blivit tvärlugnt för min del här på jobbet. Rätt skönt faktiskt. Bara det inte håller i sig.
Hungrig är jag oxå. Det bidde lite rester hemma på lunchen idag och det verkar inte som det var nåt man står sig på länge.

Sista ridlektionen för terminen ikväll. Antar att Tuva vill fortsätta till hösten. Det hade varit kul att anmäla henne till någon danskurs för barn, men det blir ju i stan och en jäkla massa åkande då.

Ser ut att bli regn på skolavslutningen. Nåja, förskoleklassen åker ju inte nån traktorvagn så det kanske blir bra ändå...

Kram, kram!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag behöver också gå till frissan, det var alldeles för länge sedan man var där nu igen! Går jag och klipper mig 3ggr/år så är det bra!!! MÅSTE SKÄRPA MIG!!!(oftast blir det en gång per halvår) Och det vore skoj att göra något annorlunda också,,,, men jag undrar om jag skulle passa i lockar....
Kanske får ta mig i kragen och ringa frissan imorgon.
Du kommer att bli jätte-fin! Du passar i allt.
Kram på dig!
Har ni haft vattkoppor?

2007-06-12 @ 19:48:03
Postat av: Åsa

Tack, jag hoppas du har rätt om frisyren.
Ja, barnen har haft vattkoppor. Det går visst på dagis.
Undrar när vi ska ta den där middagen....

2007-06-12 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback