Snart semester!

Har bestämt mig för att börja semestern en vecka tidigare. Alltså, det var helt ok för mina kollegor, det var ju det det hängde på förstås. Den ena sa "-Ja, gör det. Inga problem!". Den andra sa "-DITT AS !!!" Nåja, vissa smällar får man väl ta....

Så nu får jag och flickorna sova hur länge vi vill och göra vad vi vill på dagarna. Eller sova... Tuvalisa studsar ju upp i samma tid som tuppen vaknar... men det kanske går att "justera" om vi är vakna lite längre på kvällen.

I dag vet vi faktiskt vad vi ska äta till middag. Limekyckling! Såg receptet på "Landgång" (tv-program) och det såg så himla gott ut.

Hoppas det blir jättefint väder till veckan nu, så att vi kan ligga i poolen hela dagarna och bara njuta av sommaren. Kanske man skulle ha gjort ett ryck hemma oxå med städningen... Uuuuuuh, det tråkigaste jag vet, tyvärr...
Åsså väntar jag på att det ska ramla ner lite sköna slantar från himlen. Vill ha utemöbler, fixa köket, en våningssäng till barnen, mysiga saker till altanen, m.m.  Fast man skulle kanske börja med att plantera lite blommor ute...

Hoppas vi hörs och ses under semestern oxå!

Kommentarer
Postat av: pernilla

3 nätter kvar sen stundar semester,känns LYXIGT och ofantligt härligt, synd bara att regnet öser och jag menar öser ner hela tiden.....kanske vi kommer till eran pool där verkar ju solen skina alla fall
ha en super härlig semster ni mé..kram/P

2007-06-28 @ 14:33:20
Postat av: Maggan i France

Har du borjat idag? Skont i sa fall!
Har ni fint vader hemma? Har ar det verkligen kanon! Har saknat att inte kunnat lasa din blogg. Men nu ska jag forsoka komma ivag lite oftare.
KRAM!!

2007-06-28 @ 19:08:07
Postat av: Åsa

Pernilla, i sommar är ni välkommen i poolen hela familjen! Eller kanske barnen kan bada och vi ta ett glas rött eller nåt....?
Hälsa Henke och barnen !

2007-06-29 @ 08:07:43
Postat av: Åsa

Maggan, jag gör min sista dag innan semestern idag.
Antar att du kanske är lite "dagavill" med soliga dagar, shopping, gott franskt vin, god mat och en massa sånt där som inte alls låter särskilt lockande....

2007-06-29 @ 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback