Luktar illa ?

Har du någonsin fått för dig att du luktar illa? Att det kommer såna där svett-pustar? Häromdagen kändes det som att jag satt och helt enkelt luktade lite bitvis illa. Eftersom jag har ett nära förhållande med mina kära kollegor så nämnde jag saken... Dom tokskrattade. Undrar hur jag ska tolka det? Kanske blev dom överlyckliga att jag äntligen upptäckt det själv !?
Igår tyckte Maria att det luktade typ kobajs. I samma mening sa hon till mig "Det kanske är du?". Åsså garvade dom igen. Hmmm... jag brukar ju duscha varje dag så det kanske inte är jag som luktar i alla fall då....
(Vilka jävla funderingar..?!)

Idag var det toklugnt på jobbet. Riktigt skönt en stund, men sen blir man rastlös. Lagom är bäst!

Tuvalisa har ridit idag igen. Vi var hemma strax efter kl 19 och hon var helt färdig. Snabb tandborstning (vi aktade noga "banan-lacken" som hon fått hos tandläkaren idag!), snabbtvätt och sen godnatt. Hon slocknade på ungefär 5 sekunder.
Snacka om att jag blir ridsugen när jag är på ridskolan. Kanske borde jag börja till hösten igen. Det är ju liksom nytta (motion!) OCH nöje. Det gäller bara att ta sig tiden.

Träffade som hastigast Helena, Mats och Agnes i stallet. Dom ryckte in som hästvakt idag. Agnes hade mockat och tittat på hästar. Hon är så himla söt! Det är den lilla prinsessan som får ärva mina prinsessors kläder när dom är för små. Tyvärr blir ju kläderna i sämre och sämre skick, ju äldre Tuva och Nellie blir. Det kallas för slitage tror jag.

Är det Grey's ikväll tro? Ska försöka läsa tidningen innan det kör igång.

P & K, vi ses och hörs !

Kommentarer
Postat av: Maggan

...Greys är numera på onsdagar...jag trodde åxå det var ikväll...:((( den som väntar på nåt gott...

Postat av: Åsa

Jo, jag hamnade framför desperata hemafruar istället....

2007-03-21 @ 09:21:25
Postat av: Agnes

Tack än en gång! För ALLA fina kläder! Det är värt så otroligt mycket!
Hörde att du frågat Mats om vi skulle vara hemma på Lördagen, men vi ska bort som vanligt ;-(
Tänkte åka in till S-vall och handla lite.Pengarna måste ju bara göras av med ;-)

Kram Helena

2007-03-21 @ 22:29:16
Postat av: Åsa

Ja, vi kanske kan komma och våldsgästa en annan gång? Du kan ju gissa att barnen tycker det är kul. Både med Agnes, vovvarna och er !

2007-03-22 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback