Stan i morr'n...

Jodå, i morgon brakar vi in till stan hela familjen. Varning, varning!
Gäller ju att bränna slantarna innan nån jäkel kommer och säger att man ska betala nån fler räkning...
Tuva behöver en skaljacka och tydligen ska det finnas jättebra såna på POP. Ofta smider man stora planer om att hinna både det ena och det andra när man väl besöker staden, men när man har barnen med brukar det bli lite färre affärer än man tänkt sig.
Det viktigaste är väl att gå och käka kinamat förstås! Det har blivit standard och barnen fullkomligt vräker i sig.

Jag skulle verkligen behöva nya kläder. Det brukar dock bli så att jag tappar sugen totalt när jag väl går där och känner på alla kläder som hänger i butikerna. Det känns bara såååå jobbigt att gå och prova...

Ska ta med mitt Gallerix-presentkort som jag vann på en rimtävling i julas. Kanske hittar vi några fina tavlor att hänga i Tuvis rum. Det ekar där.

Idag är det underbart väder igen. Förhoppningsvis håller det i sig fram i oktober nån gång....

En jobbarkompis har en häst som hon gärna vill ha hjälp att rida, ffa dressyr. Så nu har jag bestämt att jag ska provrida nån dag till veckan. Vore ju riktigt skojigt att komma igång igen.

Krumelurkramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback