Tisdag

Tjenis!

Inte heller idag har jag nåt vettigt att skriva om. Kul början va?

Nu kommer Nellie och frågar om jag sitter vid datorn. "Ja".  "Jaha, va KUL!" säger hon glatt.

Jag har kört igång snygg-Emils hemsida och lyssnar på några av hans inspelade låtar. Han ska ju förresten släppa en singel nu i mars tror jag. Spännande! Hoppas att han får framgång med den, det borde han.

Jaha, nu har jag hjälp här vid datorn. Jag knappar på tangentbordet och Nellie hjälper till. Det går inte så bra om jag säger så...

.....  P A U S ......

Nu är jag tillbaka. Ensam. Nellie fick sig ett kvällsbad, lite välling och sen var det godnatt. Tuva tog en snabbdusch eftersom hon dansat och studsat runt till melodifestivallåtar så hon var alldeles kladdig av svett. Själv poppade jag "Live forever" hyfsat högt i bilen till och från jobbet idag. Om någon mötte mig så lär jag inte sett klok ut (då heller). Sjöng förstås för full hals !!!

Uh, har tagit ett hett bad igen. Varför badar jag så himla varmt för? Blir ju nästan febrig... Läste ur "PS I love you" i badet. En himla bra bok. Ska bli film oxå och den måste man ju se.

Nu ska jag kolla lite på Fujidirekt.se och se hur man beter sig för att framkalla lite bilder på fotopapper.

Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åsa, du ska veta tt jag längtar tills jag också får tid att läsa "PS I Love You"...nu är det bara "läxböcker" i huvet....Visst tackade jag för den boken?? KRAMAR!!

2007-03-13 @ 21:24:01
Postat av: Åsa

Jovisst tackade du så mycket! Mitt läsande går sakta men säkert... Men då drar man ju ut på den trevliga boken istället! Kram!

2007-03-14 @ 07:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback