Fortfarande fin i håret!

Maggan fixade ju min frissa i lördags. Massor m hårspray och sen lockade hon "tåt-vis" med en specialtång. Blev hur snyggt som helst. Och det sitter som berget. Jag tvättade faktiskt inte håret igår för jag ville vara lite snygg i dag me'!

Sitter precis i telefonkö till sjukstugan. Måste ha ett recept utfärdat innan vi åker (ute i god tid va'?). Jag ringde prick 08:00, men lyckades ändå hamna i telefonkö. Suttit i 4 min. nu.... Suck!

Annars är det bara (inte så bara egentligen) jag och Annika på jobbet idag. Maria called in sick today.

Dax att arbeta lite då....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du var verkligen kanonfin i håret i lördags. Kul att det sitter i fortfarande !!

2007-05-28 @ 10:52:33
Postat av: Maggan

Glömde säga:" Ha en superhärlig semester!!" Jag åker i till stan i em och kommer inte hem förrän i mörrn, då har väl ni åkt redan...Vi ska passa huset och vattna fiskarna. Lämna nyckeln till grabbsen härhemma. KRAMAR!!

Postat av: Åsa

O yes, vi ska ha det sååå bra! Lämnar nyckeln till boysen.
Kram, kram! Och tack för att ni vattnar våra firrar!

2007-05-28 @ 14:18:55
Postat av: Marja

Hallå!!! Vet inte hur många gånger jag försökt hålla mig för skratt när jag läser din blogg. Man hör dig nästan berätta detta, helt sjukt bra!
Tänkte det men sa det aldrig till dig imorse, vad du var fin i håret. Otroligt vackert!
Tittar säkert förbi här fler gånger. Sköt om er & ha en superskön semester med familjen.
Kram// Marja

2007-05-28 @ 21:26:39
Postat av: Åsa

Tack Marja!
Det var det där vi pratade om va, att man tänker nåt men säger det inte. Men nu har du ju "sagt" det!
Ha det gott, och lova att titta in här igen!
kram!

2007-05-28 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback