Haffningen...

Ja, ni som följt bloggen vet att jag blev "haffad" och nu har jag efter mycket möda försökt skrapa ihop några egendomliga underligheter. (INGEN kan väl ändå knäcka Maggans punkt 2....)

Först lite regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar/gb:n för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.  Jag äter gärna ett par skivor kall falukorv till pannkakan.

2. Semesterpuffar fortfarande sen sommaren -06.

3. En av mina drömmar är att någon gång skriva en bok (bestseller förstås!).

4. Två gånger har jag betalat medlemsskap i Viktklubben.se men efter nån vecka ballat ur och inte ens besökt sajten mera under pågående period. (Men så har man sin vikt kvar oxå...)

5. Spelar gärna tokhög musik i bilen när jag kör själv. Och sjunger självklart med för full hals. När jag möter bilar försöker jag stänga munnen, man kan oftast inte sluta sjunga ändå.

6. När jag spelar poker på nätet kan jag inte låta bli att för mig själv högt kommenterara spelare (oftast inte sä snälla saker), peka finger, göra segergester när jag tar hem potten (inte så ofta dock...) osv. 


(Nu har jag ingen bloggare att haffa, men jag kan ju haffa några som jag vet läser min blogg då och då. Förhoppningsvis hajjar dom att det är dax, även för dom, att greja en egen blogg som jag kan läsa med nöje!

Så jag haffar i min tur:
Malin
Ulrika
Helena
Jane
Pernilla
Gumman

Kommentarer
Postat av: Ulrika

ja då har jag lämnat ut pinsamheter om mig själv :-) hehehehe

Postat av: Åsa

Härligt Ulrika!
Fortsätt som du är, för vem vill torka sig i röven innan man har skitit.... :-)

2007-05-11 @ 15:05:39
Postat av: Malin

Ja det där med egen blogg kan du ju glömma men jag ska försöka få ihop "mina" 6 egenheter här i stället.
1. Jag håller andan om jag möter någon som röker
2. Räknar trappstegen när jag går i trappan
3. Skränar oxå i bilen till bra musik
4. Att tänka efter före är inte alltid min paroll
5. Om det finns bullar, kakor el.dyl hemma så kan du ju gissa vem som är där och nallar tills det tar slut
6. Dansar aldrig nykter!
Pust, det var jobbigt.

2007-05-11 @ 16:57:17
Postat av: Åsa

Tack för infon Malin.
Helvete va' jobbigt du måste ha när du är i närheten av mig och det puffas... Svimfärdig av syrebrist?

2007-05-11 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback