Kl

Klockan är nu 4:30 och vi har precis ätit en varmkort... varmkorv!
Fattar egentligen inte hur jag orkat vara vaken så här länge, men det händer ju inte så ofta heller. Har varit skojig kväll med mycket dans och trevliga jobbarjokompisar. De flesta har gått och lagt sig, men på nåt vis har jag lyckatshålla mig vaken. Det är just nu Daniel och Anders Elf, Sören Åberg (han borde verkligen gå och lägga sig...), Maria Johansson och Johanna Håkansson. Nä det var riktigt jobbigt att skriva nu, så jag ger upp. Kanske bäst att gå och knoppa nu...

 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt att läsa att ni hållit igång på resan! Själv sitter jag alldeles svettig och bara väntar på att klockan ska bli 14.30. Då bär det iväg..... Såg på vädret att det ska vara soligt mån, tis och ons. Mulet på torsdag. Hoppas de har fel....

2007-05-13 @ 12:20:13
Postat av: Pernilla

Aningen felstavningar bara, det är ju ett sundhetstecken bara det när kl är halvfem på morgonen...Underbart att läsa om festfolket... Måste tänka ut några egenheter, dom säger ju att även solen har sina fläckar.....Kramisar//P

2007-05-14 @ 03:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback