Knäck i lurarna

Uuuh, nu känner jag mig som ett utsketet päron. Är helt knäckt. RIktig rackarns rusch på jobbet och telefonsamtalen har bara öst in. Käften går på mig så till slut vet jag knappt vad jag säger eller vem jag pratar med. Måste nog ta en liten kaffepaus snart.

I går städade jag äntligen akvariet. Himlars va skönt. Fiskarna har tittat långt efter mig för att meddela att dom önskar en uppfräschning för att inte kvävas. Men nu joddlar dom !

Måste packa ikväll. Och ni vet ju hur kul det är att packa. Men nu gäller det ju endast lördag till söndag, och hur mycket packning kan man då behöva? Köpte ju en ärmlös tunika (vaddå gäddhäng ???) i Stockholm så den ska jag ha på lördagkvällen. Och ett par jeans. Annars blir det väl rabalder....
Den som vill får bada på Holidays anläggning. Själv ska jag inte tillhöra den skaran... (inte bara gäddhäng...).

Tuvalisa framförde önskemål om att käka middag på Kaffestugan idag. Låter väl som ett himla bra förslag. Barnen lär ju jubla högt!

Nä, nu kallar arbetet igen... Ett sista ryck innan brandlarmet går (kl 16:30 på fredag är det alltid utryckning här...)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har varit till syrran och lånat kläder. Vet inte när jag köpte ett plagg sist!!! Så det blev ett par byxor och en klänning, utan axelband!!! Undra hur det går, utan pattar!!!!

2007-05-11 @ 20:09:47
Postat av: Åsa

Ha, ha!
Du kanske gör succé?!

2007-05-11 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback