Mälmöe

Jaha, så hamnade jag framför datorn då. Inte har jag tid med det nu. Jag ska ju packa inför Malmö-resan i morgon. Å andra sidan ska vi ju bara vara borta ett dygn så det bör väl räcka med ett par trosor och strumpor, typ...
Undrar vad det är för väder där? Borde ju vara varmare än kallblåsten här. Måste försöka komma ihåg att ta med mig solskyddsstiftet och smörja i ansiktet. Det går ju väldigt fort att få "sol-mustasch" numera...

Idag har det varit en riktig barndag. Tuvalisa har haft kompisar hela dagen. Det fullkomligt pyser energi ur 5-6 åringar och från ena sekunden till den andra så måste dom hitta på nåt nytt att företa sig. Att sitta stilla och leka en lugn lek måste vara nåt man gjorde för många generationer sedan?

Såg att man kunde vinna sin bokade resa på "Fritidsresor". Man skulle svara på några frågor och sen var det ju det där med en slogan då... Vore ju fint om man kunde få till nåt klurigt.

Nu ska jag kolla om jag kan pytsa in lite musik i min mobiltelefon. Med min tekniska begåvning så är det ytterst tveksamt att jag lyckas...

Vi ses! Kram, kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym


Postat av: Åsa

Intressant, en länk till en blogg. Men vem är du?

2007-05-22 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback