Nära nu...

Kl är 22:36 på måndagskvällen och jag TROR att vi lyckats packa det mesta. Lite smått och gott kvar, men det får bli i morgon. Vi åker ju inte hemifrån förrän efter lunch.
Kim skrattade lite åt fördelningen i resväskorna. Han och Tuvalisa har en väska (tack för lånet Malin) och jag och Nellie har en väska (tack för lånet Anders). Det är lite mera saker i en av väskorna, om man säger så... Gissa veeems?!?!
Höll banne mig på att glömma att packa ner en klänning som jag köpt enkom för utlandsresan. Och då råkade en annan klänning oxå följa med. (Dom är kompisar...) Har inte försökt att stänga locket ännu, men med lite våld löser sig det mesta.

Tänkte sluta röka nu. Konstigt läge va'? Faktum är att jag börjat få lite ont i bröstet/lungorna och rök-ångest är ju nåt man väldigt lätt kan undvika egentligen. Men inte hade jag tänkt bli en grinig käring på resan (inte värre än vanligt alltså... för då blir det inte lätt!) så det har blivit en Catch Dry under läppen istället. Är man perfekt för övrigt så måste man ju ha nån last va'...?!

Det ska bli fantastiskt kul att komma iväg. Bannar dock mig själv eftersom jag TYVÄRR inte gjort några ansträngningar att bli lite mindre av mig. Och nu är det ju för sent... Får väl bajsa ordentligt i morgon så..... (ursäkta min brist på finkänslighet...)

Tyckte att jag varit klantig som inte upptäckt det där med att förbeställa tax-free varor (måste göras 4 dagar innan resan, och jag kollade det idag). Nämnde det till Kim som absolut inte hade tänkt beställa nåt som han måste gå och bära på, förutom allt bagage. Ok då...

Kanske finns det nånstans i Bahia Feliz man kan knappa in sig på internet. I så fall ska jag förstås försöka blogga lite under resans gång. Hoppas ni vill läsa mera... (trots vissa osmakligheter som förekommer då och då..)

Nä, nu ska jag ta tempen och kolla om jag har resfeber!

Puss och kram! Vi ses och hörs!

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en jättetrevlig semester.....

2007-05-29 @ 05:13:01
Postat av: Malin

Ja jag är i alla fall inte ett dugg avundsjuk!!!!!
Puss på dig

2007-05-29 @ 08:01:11
Postat av: johanna

Ha det så himla bra!
Klart vi vill ha uppdatering under resan, gärna bilder oxå!!

2007-05-29 @ 08:30:31
Postat av: Maggan

Mmm, låter härligt det där. Tiden innan man åker är en skön del av resan. Ha de gött och självklart vill vi läsa blogg från Gran Canaria..Kram på dä!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback