Okry

Ser man på, hinner kasta in ett litet inlägg till innan avfärd.
Inatt har jag, för att vara på den säkra sidan, redan börjat oroa mig inför den tidiga morgonen i morgon. Vi bör vara på Arlanda senast 2 tim innan avgång, dvs kl 5:30. Så jag har inte sovit alltför gott. Jättetrött. Och dessvärre känns det som att jag inte är riktigt kry heller. Kallsvettig. Men det är bara att hoppas på att det inte blir sämre. Vore väl typiskt i så fall.
Kanske man kan blunda en stund i bilen ner till Sundsvall, för att sen bli en helt ny människa. (Smal och pigg?!)

Kim och barnen är ute och gungar nu. Jag tog en liten prommis på byn med barnen och köpte små pysselböcker. Blev helt slut på den promenaden. Ska nog lägga mig och läsa en liten stund innan lunchen. Sen bär det ju av.

Tack alla goa vänner för trevliga kommentarer. Alltid lika skoj att läsa!

Nu går jag och kastar omkull mig i soffan en stund, innan jag ramlar omkull här vid datorn... Puh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback