Passen klara!

Japp, nu är passen på polisstationen här på Hammar'n. Eftersom man är en sån som gärna utnyttjar sina kontakter så får jag dom hemlevererade. Tack Mike!
Undrar vad barnen säger när dom får se sina nya, fina pass. Å undrar vad jag säger när jag får se mitt nya, förskräckliga pass...

I går åkte jag till Rävanäset och red. Träningsvärken börjar komma krypande lite smått. Red dressyr på planen och lyckades tajma precis mellan regnskurarna. Hoppas att jag håller igång det här nu och inte fiser av som med allting annat som är lite ansträngande. Nån som har lite karaktär och tid över? Tror att jag efterlyst det förr...

På lördag är det Kick-Off med jobbet. Åker till Åre. Jag är inte särskilt laddad, men det kanske är då det blir skojigt. Och det är ju bara en natt borta. Känns som att jag mest längtar till utlandsresan.
Veckan innan utlandet ska jag i jobbet ner till Malmö 2 dagar. Vem vill egentligen till Malmö? Och det låter som att jag kommer att behöva göra några resor till Malmö under hösten oxå. Men det är ju kul att göra nåt annat förvisso.

Har ätit fil till lunch ett par dagar nu. Det funkar rätt bra eftersom det är mina egna goda flingor till. Men visst känns man lite hungrig när det närmar sig middag. Undrar vad det blir för kulinariskt idag. Tuvalisa hade tydligen önskat fiskpinnar och det är väl inte riktigt min favvo-mat precis.

See U !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback