Exakt 25 minuter kvar till smygpremiären...

...och därmed hinner jag speedblogga lite...
Laddat DVD'n med en skiva att spela in på. Nä, jag har ingen hårddisk!

Och ja, jag ska tydligen börja blogga på ÖP. Det blir nog ingen särskild revolutionerande förändring. Kommer att uttrycka mig lika vältaligt som alltid.. (!!) Skillnaden är väl att fler kanske upptäcker bloggen. På gott och ont. Men å andra sidan vet man ju inte riktigt vilka som läser den idag heller... (Eftersom en del aldrig kommenterar..!!! Hajjar ni vinken, ni som bara "tjuvläser" ?)
Som sagt, ni lär se mitt ugly tryne i ÖP en vacker dag (så var den vackra dagen förstörd..) och självklart litar jag på att ni hänger med och läser på ny adress sen.

I dag märktes det verkligen att arbetsbelastningen avtagit markant. Magnus råkade lämna sin dator olåst när han gjorde nåt viktigt... (fick-)pingis eller nåt sånt... Under tiden fick resten av skadeavdelningen veta att han hade planer på att starta en "Gökfirma"...  och själv hade jag fått ett fint mail där det stod "Jag tänker på dig".... Ha, ha! Nu har han nog lärt sig att låsa datorn när han går därifrån.

Betalade nyss en bunt otrevliga räkningar. Usch och fy! Helt fel tidpunkt, men det var såna där konstiga faktureringsdatum.

För övrigt börjar jag fundera på om jag ska banga intervjun... Ni förstår säkert var mina tankar är... Snälla gode Gud... låt mig få en lokal....  Eller är det kanske nån annan man ska tillbe om den saken?
Jag sa till Kim att jag kan ta en lokal provisoriskt, bara för att komma igång. "-Tält kanske?" sa han, "en sån där tipi?" Ja eller hur... Då kan man ju döpa firman till "Kåta Åsa"... ?

17 minuter kvar till smygisen... Fan, jag har goda marginaler. Hinner nog "pudra näsan" oxå....

Puss på er! Vi ses nog i morgon igen !

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Godmorgon. Har precis fått min dagliga dos av din blogg. Jag ska bättra mig på att kommentera....Vilken finurligt firmanamn OM lokalen skulle vara i en tältkåta....Funderar på att skaffa mig en egen blogg och dela med mig lite av tankar och händelser i mitt liv. Det är ju roligt att läsa andras....

2007-09-14 @ 07:06:23
Postat av: Åsa

Klart att du ska fixa en egen blogg! Det blir ju ett gift att blogga och jag är helt "fast i skiten"... Och jag tackar för att du skriver några rader, det blir så mycket roligare att blogga då!
Kram!

2007-09-14 @ 08:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback