Ingen tvekan...

Racer-speed-bloggning! Jag måste se Idol ikväll, men Måns !

Men först ska jag bara meddela att det finns ABSOLUT INGET ATT FUNDERA ÖVER när det gäller startandet av mitt företag! Efter tarotkorts-läggning kan jag bara konstatera att det hela tiden återkom positiva saker kring "mitt nya liv",

Ett tag funderade jag på "vem fan som ringt henne och berättat...", men jag förstår (lite motvilligt) att det var precis så korten visade. Det kommer att gå lysande! Fick även veta att några av mina "vänner" (?) kommer att tycka att jag har för mycket "attityd" och därmed vända mig ryggen... Tycka att "Det där kan ju aldrig funka"..."Vad tror hon egentligen"..... Men såna "vänner" lär man väl klara sig utan....

Tuva var på ridlektion ikväll. Kim skjutsade (jag orkade inte!). Jag och Nellie gick till Mags och ventilerade dagen. Framförallt tarot förstås.
Så blev det ännu lite mera firma-snack. Nu är vi inne på inredningen! Det tar sig!

Nä, nu jäsiken är det Idol!

Kram på er all goa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Racer-speed-bloggning passar väl bra in i ditt liv just nu :-) Allt annat har gått/går i racer-speed-fart! Vi fortsätter företagspratet en annan dag. Hur kul som helst tycker jag! Kjam!

2007-09-19 @ 07:22:55
Postat av: Maggan

Nu ramlade namn och allt bort igen.
Å andra sidan var det inte så svårt att gissa vem det var ifrån...

Postat av: Åsa

Nä, det var inte så svårt att gissa alls !
Kjam....

2007-09-19 @ 08:48:23
Postat av: Jenny

Ja dessa sk vänner.... Det handlar nog bara om avundsjuka. Jag tycker du är väldigt modig och gör rätt. Jag håller tummarna för dig!
Kram

2007-09-19 @ 09:32:55
URL: http://jejjans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jenny... precis så sa hon; "den svenska avundsjukan".....
Tack!

2007-09-19 @ 12:33:09
Postat av: Marja

Har ju vid flera tillfällen under dessa veckor tjatat om en spåkula. Detta vore kanske nått. Hur når man denna kvinna?
Kör hårt & jag gillar din "attityd". Sluta aldrig upp att vara just dig själv. I like it!!!
Kram på dig...

2007-09-19 @ 15:38:16
Postat av: Åsa

Snällt sagt Marja! Dito !!!!
Du ska få numret av mig....
Kram!

2007-09-19 @ 15:57:06
Postat av: Heléne

Du är helt underbar som du är OCH modig!!!Fortsätt - jag tror du inspirerar många!!! All Lycka till!! Vill åsså va med och prata företagande...=) KRAM!

2007-09-20 @ 08:13:44
Postat av: Åsa

Heléne; Jag och Maggan konstaterade häromdagen att vi ville ha dig HÄR för att få tips och idéer som vi vet att du har!
Hoppas verkligen att vi ses snart!
Kram !

2007-09-20 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback