Nära slutet... Nej jag menar början !

Verkar som att jag inte blir kvar alltför länge på det här stället. Ska välan ta och säga upp mig idag, tror jag....
Det känns märkligt, men inte särskilt sorgligt. Inte just nu i alla fall. Efter 17 år på Aktsam och i branschen, varav 16 år med skadereglering, byter jag nu riktning totalt.
Förmodligen är det nyttigt. Man kanske är helt insnöad som det är nu?!
Så nu funderar jag på allvar att köpa mig ett par snickarbrallor! (Det närmaste "snickra" jag någonsin varit...) Kimpa tycker att jag ska köpa ett par vita, eller kamouflagefärgade. Vore ju rätt fränt ...! (Man kanske kan lura någon att jag kan det där...

I går var det föräldramöte på dagis. Kändes verkligen tungt att gå dit, men det var helt ok. Trevliga "föräldrar" som var där. Sen var det packetering av älgfärs. Och sen "Grey's anatomi" förstås! Jag måste ju passa på att njuta nu för jag kan bara se ett avsnitt till. Sen har jag ju inte 5:an längre... Vad är det man säger nu igen..? Jo just ja... Allt för byn !

Nu ska jag faktiskt ta och jobba. Måste börja stöka undan så att det är "rent" när Åsa leavs the building....



Kommentarer
Postat av: Maggan

Du kommer att va "skitsnygg" i snickarbrallor...åxå!!
Kjam!

Postat av: Åsa

Eller hur !?
:-)

2007-09-20 @ 14:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback