Nu har jag bestämt mig!

När jag blir stor ska jag bli egen företagare.
Lokal är fixad. En liten "skrubb" på Centrum. Men vaddå, jag ska väl inte ha några jättestora grejer och det är en bra början! Centrum ligger ju bra till och förhoppningsvis poppar det in en del köpglada besökare när jag väl öppnar. Var ner på lunchen och pratade med Eva E och Sven-Ivan. De var såååå positiva till att det (förhoppningsvis) går in folk på Centrum utan att det är bingo....

Det ska målas och fixas i "skrubben", men jag hoppas att gubben känner sig manad till det... Måla skulle jag nog möjligen klara, men så där vidare praktisk är jag defenitivt inte !

Har faktiskt ringt och avbokat anställningsintervjun. Det kändes inte rätt att uppta deras tid, och inte att lägga min tid heller för den delen. Helt underbart att kunna stryka en bokning i min Filofax. Det har varit lite mycket på sistone och jag har känt mig som en riktig "Filofax-nörd".

Idag går ansökan om företagsregistrering till Bolagsverket och ansökan om FA-skattsedel till Skatteverket.....

No return ...!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Kanon! Och nere på byn och allt! Hörde att du pratat med Kristina ;-) Pratade med henne nu, och hon ska ringa dig sedan. Hon lät jätte-intresserad ocj tycker att det ska bli kul, men hon undrade hur mycket du ville ha? Hon jobbar ju heltid också, så hon undrade om hon hade tid.
Kram

2007-09-14 @ 15:48:42
Postat av: Maria

Men gu va kul!! Vad det nu än är (nu när jag hör namnet Kristina nämnas så får jag lite aningar...)så hoppas jag det går jättebra!
Å jag är så impad över att du är så snabb!!
Kram!

Postat av: johanna

Men vad kul! Jättelycka till, självklart kommer vi och handlar!

2007-09-14 @ 17:44:41
URL: http://josblogg.blogg.se
Postat av: Maggan

Jippiiee!!
Åh, va kul!! Det här känns skiitkul och jag tror, fel, VET att det kommer att bli kanoon!!
Kjam!

2007-09-14 @ 18:27:22
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Ett steg närmare...vad det nu är. Nu blir det till att hålla öga öppen efter en ny "affär"

2007-09-14 @ 19:30:11
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: vackros

hallojs
spännande
härligt
fantastiskt
helt rätt tidpunkt, nu när Hammarstrand sätts på kartan...
skynda skynda luckorna på fönstren, nyckeln ska gömmas.... eller hur det nu var...
många stora lyckönskningar

2007-09-14 @ 20:24:56
Postat av: Åsa

Jäklar vad kul det känns! Ni är för goa och jag känner att det här är helt rätt !!!!

2007-09-14 @ 21:19:27
Postat av: Mamma

Jag hjälper dig naturligtvis och fixar !!!
Kramar från Mamma

2007-09-21 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback