Önskar jag vore praktiskt lagd...

Har varit och tittat på Centrum igen. Planerna är att bygga om litegrann, där i "holken". Nu ska det göras en ritning, uppskattas vad det kostar, etc. Sen ska det ju praktiskt fixas! Möjligen kan jag få massor med tid till detta, men dilemmat är ju.. HUR FAN GÖR MAN ???? Jag har ungefär 14 tummar i handen känns det som.... Å inte är jag mindre handikappad i hjärnan när det gäller sånt här... Gubben kan ju sånt här, men det som sagt inte lätt att förklara för dom som inte begrip nå' !

Nåväl... att jag måste ringa banken och kolla om dom har lite stålars över har jag i alla fall förstått....

Sen var det lunch och som efterrätt fick jag heja på Snygg-Emil ! (Ingen grädde inblandad!)

Nu har jag hjärtklappning igen! Ja, alltså inte för efterrätten, utan för att det börjar bli påtagligt allt det här med firman. Nu drömmer jag inte längre, utan det är den bistra verkligheten som ska ses i vitögat!

Kommentarer
Postat av: Marja

Om jag kan vara till nån hjälp så ställer jag mer än gärna upp. Hojta bara till så kommer jag! Kram// Marja
Ps: Inte fick jag nån efterrätt trots att vi lunchade ihop. Livet e orättvist ibland...

2007-09-17 @ 13:16:17
Postat av: Maggan

Jag hjälper också gärna till, så mycket jag nu kan!
Har hört talas om nåt genrep på fre-lör? Åsa du brukar ha koll på läget!! Vi får inte missa det i såna fall!!
Kjam!

Postat av: johanna

Det kommer att gå bra!!!
Det är ju det här som är roligast, planering, inköp, "fixning", från ax till limpa!

2007-09-17 @ 14:48:56
URL: http://josblogg.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja fan, hoppas det blir en riktigt fullkornslimpa till slut !

2007-09-17 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback