Regnig lördag

Men i själen känns det inte längre så regnigt.
I går var vi ju på Döda Fallet och kollade på Allt-för-byn-gänget igen. Dom är fantastiskt duktiga och det känns otroligt skoj att få vara med på resan. Maggan har skrivit om deras uppträdande och jag kunde inte ha skrivit det bättre själv :-) Därför ber jag er kika här: http://mags.webblogg.se/

Senare på kvällen kom Maggan förbi och vi smuttade (?) i oss ett par glas rött. Och jag tror inte vi talade om annat än min kommande framtid i arbetslivet. Tack snälla Maggan för dina goda idéer (framför allt EN !!!!) och ditt stöd. Jag har sovit på saken och det känns fortfarande HELT RÄTT !!! Kom på ett lysande företagsnamn oxå, men googlade det och naturligtvis var det redan upptaget... Suck...
Nu gäller det väl att börja dra i lite trådar för att se hur man kan gå vidare. Känns spännande. Och på nåt vis har jag rensat ut det mesta i skallen, eller åtminstone lagt det längre bak i hjärnbalken, för att göra plats för denna nya idé!

Nu kom Nellie ner och sa: "-Tjena snygging!". Kan man bli annat än glad?
Igår på Döda Fallet ville hon förstås hälsa på Emil igen. Men vi skippade det den här gången. Emil får nya namn nästan hela tiden och igår fick han heta "Hög-Emil". Vet inte om hon menade "Höög" eller "hög" (typ, stor).
I morse gick hon och sjöng på refrängen till "Hammarstrandslåten" :-)

Ser fram emot kvällen nu. Vi är några ohyggligt snygga brudar (Jodå!) som ska träffas på Kaffestugan och sen gå på Qul-i-backen. Hoppas bara att det slutar regna.

Nä, nu kallar mina små prinsessor på uppmärksamheten (högst ovanligt...INTE!)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Åsa, det kändes verkligen som en kreativ kväll. Jag blev själv upprymd av hela grejen. Spännande på alla sätt!! Ses i kväll, om vi nu kommer iväg i regnet...

Postat av: Jannike

Spännande .... undrar SÅ vad det är för ide´du fått!! Ha en bra kväll!
Kram

2007-09-08 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback