Roligt på gång igen!

Å då är det förstås fest på gång! På lördag!
Qul-i-backen, Allt-för-byn-gänget uppträder, det serveras öl och vin... Vi blir några tjejer som träffas innan och "sjunger upp oss". Kan det bli bättre?

Kimpa är ju i skogen och kan inte nås, så jag fattar ett enväldigt beslut om att han får vara hemma med barnen!
Brudar, kom ihåg att klä er varmt. Termometern visar inte så många grader på kvällen nuförtiden....

Ååååh, va roligt det ska bli !!!!!  Yippie !


Och på fredag är det Allt-för-byn på Döda Fallet klockan 18 ! Kanske man ska pallra sig iväg med barnen?!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag kanske måste ångra mej o följa med till Döda Fallet på fredag...Det är svårt att avstå från grabbsen "våra"...
Ska du köpa biljetter idag eller??
Kjam!

Postat av: Åsa

Jag har inte köpt biljetter ännu. Men om du bestämmer dig för Döda Fallet och ska ner på byn, så köp 2 pilletter till mig (Nellie får sitta i mitt knä o behöver väl ingen biljett tror jag...)
Det känns onekligen lockande att få se ännu ett uppträdande ju...

2007-09-05 @ 12:34:07
Postat av: Jannike

ÅH, om ni visste vad jag blir avis på alla som samlas och ska på backen o ha kul....jag kommer nog inte att ha möjlighet, eftersom Niclas troligen åker till Norge på söndag, så då måste vi tillbaka till stan på lördag eftermiddag....
Hade egentligen tänkt hoppa "Döda fallet" eftersom dom ska uppträda utanför Biostaden på fredag på dan, men enligt Jocke så blir det ju fler nummer på Döda Fallet - så, inte kan jag stanna hemma inte....
Vi ses väl där då - KLÄ OSS REJÄLT; VA`??
Kram!

2007-09-05 @ 12:36:51
Postat av: Maggan

Jag fixar biljetter...
Kanske vi kan "klämma" en vinare efter showen...

2007-09-05 @ 13:48:14
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Vore väl helt ok, tycker jag !!!

2007-09-05 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback