Snart kväll...

Vi tjejer har nyss avnjutit kyckling, nudlar och currysås. Inte nån vidare gourmetmiddag direkt, men helt ok. Vi är ju mätta och belåtna nu i alla fall.
Barnen tittar på Bollibompa. Sen blir det nog nattning och själv lär jag sitta vid pusslet eller/och tv:n en stund.

I eftermiddag har vi varit till Maggan  och surrat. Tuvalisa tog hål i öronen och det gick hur bra som helst. Verkar som att hon bestämt sig, och sen var det bara att köra på liksom...

Så här fint blev det!



När jag tömde telefonen hittade jag lite andra gamla bilder. Vad sägs om de här? Lite  Allt för byn.

    

Åsså var vi ut en sväng idag. Det var vattenpölar och  vissa trodde nog att det var djupt...

image44

Och Nellie har klippt sig idag. Frissan gjorde en fin frisyr oxå!


image45

Nu har jag alldeles för mycket hjälp av min 3-åring...

See U later....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vilka vackra flickor.... och grabbar naturligtvis!!!
Gissa om jag väntar på att få hem den förlorade sonen....
Godnattkram!

2007-09-15 @ 23:53:59
Postat av: Jannike

Förresten - ska du blogga på den sida som kommer att bli Ragundas nyhetssajt, eller på Twajs eller vad???
Kram igen!

2007-09-15 @ 23:55:49
Postat av: Åsa

Det blir nog under "Ragunda" sajten.... En annan är ju inte ute i svängarna längre (Twajs alltså..)
Kram!

2007-09-16 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback