Svacka

Befinner mig i en rejäl svacka nu. Ja, den borde ju komma förr eller senare.... Man får väl se det som ett friskhetstecken.
Tack och lov ringde dom från ridskolan och kvällens ridlektion är inställd. Sköööönt! (Förlåt Tuvalisa...)

Två på skadeavdelningen har fått jobb på Moderna Bil. Grattis, grattis! Och nån skulle på anställningsintervju i morgon... Det börjar röra på sig. Själv har jag skickat en del ansökningar, en del med hjärtat och en del kanske egentligen inte skulle ha skickats...  men jag får se vad det ger. Kanske har jag ordbajsat bort mina chanser och de som tar hand om ansökningarna kanske har roliga timmen eller nåt....

En huvudvärk kommer sakta krypande... Och den ständiga frågan: VAD FAN SKA MAN ÄTA TILL MIDDAG ???? Jag klarar mig säkerligen utan känns det som, men barnen måste ju få nån mat i magen. Nåja... det finns väl nån korv-uschling i kylen tror jag..... 

Oj vad det är synd om mig idag....  :-)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ibland har man sina dagar, och det har man rätt att ha - även du, Åsa.... Det har ju faktiskt varit lite mycket nu ett tag; du ska ordbajsa på ett bra sätt så du kan få ett jobb du vill ha, du har varit själv med barnen sen i helgen, jag gissar att du är en sån som ställer upp på alla på jobbet oxå - tänk på allt klokt Mia sa igår - man får och SKA ju säga "nej, jag orkar inte just nu" när det är nödvändigt!!
Kram från mig till dig....

2007-09-04 @ 14:37:51
Postat av: Maggan

Jag tycker nog åxå att det är ett friskhetstecken Åsa. Klart som attan att du måste reagera när nån "ryckt undan mattan" för dig. Vi mår oftast bäst när vi har det tryggt omkting oss. Inget jobb = ingen trygghet...Lite så är det nog. Vi skulle ha haft oss en vinkväll snart...
Tänker på dig!

Postat av: Anonym


Ni är underbara!
(Och vinkväll låter hur bra som helst!!!)

2007-09-04 @ 15:51:52
Postat av: Marja

Känner igen dessa svallningar. Tror många med oss har varit vissen idag. Stämningen på jobbet har varit allt annat än på topp. Nya tag imorgon! Ta hand om dig & mys ner dig i soffan, Idol premiär nästa. Kram// Marja

2007-09-04 @ 17:18:53
Postat av: Åsa

Yes Marja, nu ska vi gotta oss åt dom som inte heller kan sjunga men gärna visar det i tv... :-)
Ses i morgon!

2007-09-04 @ 17:47:08
Postat av: Helena

Förstår dig. Det går verkligen upp och ner. Och idag har det bara varit NER! Men det måste ju vända någon gång...
Och som hon på AS3 sa åt mig idag, ALLT BEHÖVER INTE VARA TIPP TOPP HEMMA. Och man man måste få tid att sörja lite också. (även du, Åsa)
Man har ju faktiskt förlorat både jobb och arbetskompisar.
Gillar dig!
//Kram

2007-09-04 @ 19:32:25
Postat av: Åsa

Helena, om jag fick välja skulle jag med nöje fortsätta att arbeta tillsammans med dig! Nu kanske det inte blir så, men vi fortsätter att hålla kontakten förstås! Och den där middagen börjar väl bli högst aktuell snart.... (Bara den förb... älgjakten har lugnat ner sig..)
Kram, kram !!

2007-09-05 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback