Äntligen kan man blogga igen!!!

Herrejösses vilket avbrott dom har haft på blogg.se. Men nu kan man äntligen få ur sig lite strunt igen!

Det bidde ju ingen snö och drivis i söndags. Tvärtom! Men jag hann både åka skidor OCH baka bullar.
På förmiddagen konstaterade jag att det var faktiskt alldeles för fint väder för att ställa sig och baka. Så vi tog skidorna och åkte upp till slalombacken. Fantastiskt väder, men tungt före. Snön sög rejält och mina otränade ben fick sig en omgång. Skulle haft ett par schyssta solbrillor, men dom enda jag har passar inte riktigt för att åka slalom i. (Vet egentligen inte när dom passar riktigt....)

När vi kom hem tog jag faktiskt och bakade bullar. Med god hjälp av Nellie. På slutet kom även Tuvalisa på att hon ville hjälpa till lite. Eller var det smakprov av degen som hägrade mest...? (Är det bara jag som tycker att det är äckligt med bulldeg??) Så nu ligger det påsvis med JÄTTEGODA (jodå!!) bullar i frysen. Dom brukar dock vara rätt odryga dom där påsarna....

Både igår och idag har jag mest suttit vid datorn. Det har inte kryllat av kunder om jag uttrycker mig milt. Kan ni fatta att jag längtar till Bispan nu?? Men måste ju våga för att vinna och går det åt helvete där oxå så har jag ju i alla fall försökt. Att ha varit egen företagare borde väl vara ett plus i meritllistan?!
Samvetet knackade på i går och fullkomligt skrek ut hur korkad jag är som startar eget när jag har småbarn hemma. Dom får ju inget långt sommarlov alls. Men visst kunde det väl ha varit värre...?

Pysslat lite med min 
hemsida igen. Jag blir så glad när det är enkelt!

Nä, nu ska jag... öh....jo, jag ska...eh.... lätta på rumpan en stund!  Japp, så får det bli!

Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Marja

Gillar din hemsida! Kul att se vad som säljs i butiken. Hittade en länk via din sida till kreativ insikt. Så många tänkvärda texter, vill ha!!! Ska försöka hinna komma förbi imorgon för en titt om du har dom kort jag spanat ut. Ha det gott så länge. Kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback