Bilar och SMS...

Tänk att efter 16 år tillsammans så har jag nu fått det allra första SMS:et av min käre make! I och för sig ett svar på ett SMS jag skickade, men jag hade faktiskt inte förväntat mig nåtot svar alls. Det blingade till i telefonen och jag höll på att ramla omkull av förvåning när jag såg vem som skickat det!
Nu är det bara det första mejlet som kvarstår... ;)

I morse körde jag en nytvättad Saab med sommardäck från gården. Men hamnade i Bispgården med en liten blå Renault Clio.... Hur gick det till?
Jo, det var dax att lämna in pärlan på stor-bracka-service. (Suck och pust!!!). I kväll byter jag tlllbaka igen!

Undrar om jag ska ta och försöka åka upp till Kvasthilda en snabbsväng oxå. Kanske, kanske har hon ett par dojjor som passar mig inför lördagen. Om inte så tror jag att jag gör en blandnings-outfit av vanliga sköna vardagskläder med lite piff åt 60-talet. Blir nog bra på nåt vis. Och som sagt... det är många människor där - vem fan bryr sig egentligen om vad jag har på mig?!?!?!

Å nu blir det reklamfilm!!! Eller...nä, så avancerad är jag ju inte. Men ni kommer väl ihåg att kika in på
www.spiritofjamtland.se emellanåt?

Vårkramar på er!!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Låt mig gissa: det stod "ok" i SMS-svaret och inget mer.... ;-)

Postat av: Åsa

Det stod: "Jajjamän. Kram". Nog så avancerat va' :)
(Jag messade att han skulle komma ihåg att gå på Bolla...)

2008-04-18 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback