Imba!

Har utökat ordförrådet i lördags. "Imba" är typ nåt riktigt bra. Nyss tog jag ett varmt bad - det var IMBA!
Och nu har jag laddat in lite bilder i burken. Eftersom jag nästan aldrig har bilder med i bloggen numera (trååååkigt) så bjussar jag idag på en hel hög!

Här är en bild som är IMBA....
image76

Och igår kväll var vi ju på kalaset. Jättetrevligt, och det var många snygga 60-talare där.
Kan meddela att jag och GUBBEN såg ut så här...


 (Lägg noga märke till eyelinern, lösfrallorna OCH linslusen i underkant.... =)

Även tjejerna ville nog prova på lite utklädnad och resultatet blev.... ja, se själva...
 &

Snygga familjen va...?!

I dag har jag varit på möte med Föreningen Indalsleden. Blev invald som sekreterare... Hoppas att det är nåt jag fixar. Åkte med AFB-Per dit, och på mötet var även Jocke F, så man har fått en liten AFB-dos idag me... (Och snygg-E spelade ju på festen igår. Så då passade jag förstås på att kramas lite igen...)

Å, sist med inte  minst.... GRATTIS MALIN PÅ FÖDELSEDAGEN.... Jag är tillfälligt (???) otroligt förvirrad och glömmer både det ena och det andra... Förhoppningsvis faller alla bitar i hjärnan på plats igen, och då kanske jag blir normal (så nära jag kan komma i alla fall...) igen.... KRAM!

Nu blir det ryggläge framför tv'n = Imba !

Go'natt!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Kim ser helt fantastiskt läraraktigt tråkig ut...Skitbra, med andra ord!!
Va kul det var och snygga bilder.
"Imba", sa Axl när han såg sig själv och Fasterjenny!!

Postat av: alias Kvasthilda

Vad snygga ni var! Speciellt Kim. :)

2008-04-21 @ 10:55:40
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Malin

Skitsnygga!!!!!!!!!!!!1

2008-04-21 @ 12:43:53
Postat av: beritdolores

Hej !
Häftiga kort, ni ser lite galna ut. Men du är jättesnygg på kortet, tycker jag.
Ha det så bra...
Hälsningar Berit

2008-04-21 @ 22:18:07
Postat av: Åsa

Snygga OCH galna !!!!

2008-04-22 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback