Måste det vara Hasse Aro.....

...till att fixa efterlysningar?
Eller ok då, jag har fått god hjälp på traven med 60-tals klädseln (Tack häxan!), även om det är långt ifrån klart ännu.
Akvariet tog jag och städade själv igår (med hjälp jag egentligen inte önskat av mina små kottar...).
Däremot har ingen hjälpt mig med kostnaden för Saab-servicen.... Märkligt....

Today is the last day (internationellt va'?!) med butiken här i skrubben. Nu känns det som nya tider väntar. Men först blir det ju till att tokpacka. Men som sagt, jag får hjälp! Det är nog bra det för jag känner mig helt konfys och vet faktiskt inte vad jag ska börja med... Jag tror att Maggan får agera arbetsledare faktiskt! Egentligen borde jag kunna börja lite smått, men jag har ju ingenstans att ställa kartongerna förrän jag bommar igen. Så.... jag väntar på hjälpen med vakna hjärnceller istället!

I dag tog jag ingen bil heller.... Undrar varför.....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback