Så ska det låta!

Jäklar, man blev ju nästan lite kär ikväll! Den här killen gillar jag!
Kjell Junior Wallmark... Brolle Jr
(Hittade ingen större bild,,,)

Eftersom man aldrig ska vara riktigt nöjd med nåt :) så irriterade jag mig på tjejen i andra laget. Vet inte vad hon heter. Sjöng bra gjorde hon, men hon lät ju nästan inte Joacim Cans sjunga nåt själv. Den killen kan oxå sjunga!

I morgon blir det till att tok-packa. Hela butiken ska ju ner i kartonger. Men jag får hjälp av Mags som kommer med pizza och handkraft när jag stänger i morrn. Kanon!
Undrar om jag måste åka till Bispan en sväng och dammsuga och skura lite innan alla grejer körs dit. Kanske en bra idé...

I mörrn får vi besök av Bubb och Yv oxå. Trevligt! Dom ska knoppa här så vi hinner nog umgås en stund i morgon kväll. Måste hitta på nåt gott till middag...

Nä, nu ska jag roa mig med annat än att sitta vid den här burken!

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback