Skam den som ger sig...

Så igår provade vi igen att ge lite färg i mitt hår. Det gick vägen och jag har nu jättefina slingade partier med färg. Maggan konstaterade att jag nu har s k "utväxt" igen. Och när jag tänker på det så stämmer det ju... De grå gör sig påminda igen. Hmmm... I den takten kan man väl inte färga? Eller... Kanske kan jag lära mig själv att dutta på nåt som tar bort den grå utväxten? Eller funkar det med svart spritpenna...?
Barnen klippte sig igår och blev så fina. Tuva verkar dock ångra att hon inte klippte luggen ännu mera....

Idag skiner solen igen. Härligt! Jag har lite att göra så jag har sopat onödigt mycket utanför butiken, men det blir ju fint när gruset kommer bort. Putsat skyltfönstren skulle jag oxå ha gjort, men det känns som att jag ska invänta lite varmare grader ändå.

Oj, vad händer ute? En bil med blinkande "gulljus"....  Nä, verkar inte bli mera spännande än så...

Nä, om man skulle ta och ställa sig utanför butiken och kasta in lite folk? Man behöver inte direkt springa ikapp dom eftersom det kryllar av rullator-folk här.... Å andra sidan brukar det vara väldans lugnt från morgonen, så hoppet att det dyker upp lite folk sen finns fortfarande.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Luggar fixar "vi" i ett nafs...
Det är bara att slå en pling så klipper jag den lite kortare. Bättre det än åt andra hållet...Hälsa Tuvis det!!

Postat av: Åsa

Tack! Ska kolla om "tyckandet" står fast...
Kram!

2008-04-17 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback