Bad och snabbmat...

Det bidde bad på Holiday Club idag. Vette 17 om det är värt pengarna (480 riksdaler...), men är det semester så är det.... Jag låg mest i bubbelbadet (jacozzin) och njöt av tokvarmt vatten. Vi käkade frukost innan vi åkte, men sen tar det alltid en bra stund innan man kommer iväg.... ALLTID! 
Nåväl, men efter badningen var vi så hungriga att vi kunnat käka vad som helst! (Nästan - hunden lever ännu!). I med lite bananer och kexchoklad (good stuff!) åsså in på ICA och köpte köttbullar och pulver potatismos. Ja, jag vet... långt ifrån gourmétmat med pulver, men det var snabb mat som gällde!
På med blåljusen och hem och fixa käk!

I kväll när jag nattade Nellie så frågade hon plötsligt: "Mamma....Kan man få spott i näsan???" Sicken fundering! Jag kunde inte låta bli att skratta en stund tillsammans med henne....

Varje kväll den här veckan har det gått en serie på 1:an (och här är vi inte bortskämda med kanaler så det lät ju bra!). Bara det att jag lyckats somna varenda jäkla avsnitt. Precis när det är en kvart kvar så åker ögonen igen... Märkligt... Jag ska kolla i kväll igen förstås, men då ska jag ha borstat tänderna så att det bara är att ramla över till sängen när jag sovit klart framför tv:n!

Nä nu måste jag ta och se till att Tuvis går och lägger sig (hon som är uppe med tuppen!).

Ses igen hoppas jag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

..verkar som du tagit bort "lösen"... KUL!

Postat av: Maggan

Nog är det mumsigt med "små" barn. Dels så gör man en massa saker och dels så får dela en massa konstiga funderingar. Visserligen har vi väl sådana alla av oss, men hur ofta törs vi säga dom högt? Pussa på småtrollen och hälsa att jag saknar dom. Er åxå, såklart! Kram!!

2008-08-15 @ 06:13:26
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jomenvisst Jannike. Känns som att det är ok...



Mags - Vi saknar er oxå!!! Ses snart!



Kram!

2008-08-15 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback