Hemma bäst... En liten stund....

Väl hemma från Junsele sov vi en natt och packade sedan om och drog till stugan. Så nu är vi där! Jag har precis varit ute på en blöt prommis med doggen. Det regnade inte, men det var väldans blött bitvis på marken.
Känns jätteskönt att vara här. Så mysigt liksom.
Även här började vi med spagetti och köttfärssås. (Idétorka? Ja, kanske. Men förbaskat gott!)

Snart har tjejerna somnat ( i alla fall den yngre) och då kanske man ska ta och sätta sig och glo på lite OS. Undrar hur det gick för handbollstjejjerna?

Glömde tyvärr "laddar-sladden" till kameran hemma så några bilder blir det inte på ett tag. Men ni är ju van att det här är en, för det mesta, svart-vit blogg... Och fantastiskt intressant!!! Typ, som det här alldeles lysande inlägget... (Sorry, kommer inte på nåt skojigare att skriva om just nu..)

Ses igen hoppas jag! kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad ni förlustar er, gott vin och aktiviteter i massor.

Men snart kommer den GRÅ vardan!

Inte lät det väl som jag är avundsjuk på erat mys,

för i sånt fall hade du HELT rätt

Kram

2008-08-12 @ 13:56:57
Postat av: Marja

Passa på å njut av sommarens sista dagar. Rå om varandra & hälsa familjen. Kram...

2008-08-12 @ 20:54:43
Postat av: Åsa

A-K: Det är nästan så att jag ser fram emot en grå vardag.... (om det nu betyder att man har ett jobb att gå till...)

Kram!



Marja - Men visst kommer det väl en sväng till med högsommarvärme va'?!



Vi ses! Kram!

2008-08-13 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback