Light Dream's Caci Loves Diesel !!!

Japp, that's his name. Men han kallas ju för Diesel. Har precis varit ute på en liten kvällsprommis. Han är helt underbart snäll. Så klart lite halvskraj och så eftersom det har hänt mycket idag och allt är ju nytt här. Tyvärr har han skvätt lite här och där här hemma. Det beror knappast på att han är olidligt pinknödig, utan snarare på nån slags osäkerhet och revirtänkande?? Nån som vet...?

Om jag hade varit mera driftig så hade det förstås funnits en bild i denna blogg, men se... så långt kommer jag inte ikväll.

Ska slänga ner mig på golvet och gosa lite med vår 5:e familjemedlem!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hade faktiskt turen att möta dom på premiärpromisen så jag har sett honom och jag kan tala om att han var väldigt söt där han gick med sin stolta lillmatte

2008-08-03 @ 22:03:32
Postat av: Jannike

Gulligt!

Postat av: Anonym

Eva - Undrar vem av oss som var den stolta lillmatten... :)



Jannike - Ja!!!

2008-08-05 @ 16:37:27
Postat av: eva

Ha ha gissa det du, men en av er såg stoltare ut än den andra

Eva

2008-08-05 @ 23:22:00
Postat av: Suss

Liten må ju vittra in stället så det känns som hemma s.. det löser sig ska du se..



mysåmå



Kram

2008-08-06 @ 09:57:44
Postat av: Åsa

Eva - Jag gissar fortfarande... :)



Suss - Jo, det är nog en slags "flytt"-ritual. Och det löser sig säkert!



Ha det!

2008-08-06 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback