Mera agility! Mera hundgodis! Mera hundskit?

I dag var vi till BRK igen och tränade lite mera agility. Barnen var med den här gången. Fick hålla tillbaka lite så att inte Diesel skulle behöva jobba ihjäl sig med alla ivriga barn....
Jag körde i alla fall tre hinder på rad! Han är inte särksilt snabb (ännu!) men verkar tycka det är skoj. Och tunneln, som var lite farlig i onsdags, den sprang han in i direkt i kväll. Antar att han skulle checka om det fanns någon smarrig godis där.
I och med träningen så blir det ju en del godis. Men jag hade delat dom så det var pyttebitar idag. Är rädd att hans ständiga skitnödighet (ja, det blir ofta!) påverkas av godiset. Fast mest är det nog att vi byter foder nu. Hoppas jag....

Känner mig proppmätt (what's new?). Det bidde tacos till middag, till Tuvis stora förtjusning (hon har längtat tacos hela veckan!). Det allra sista köttfärspaketet (älg) rök idag. Usch!!! Tur att det är dax för älgjakt igen snart.
Måste nog ta en prommis med doggen nu. Hur ska det gå när man har tacos till strax under halsmandlarna...?! Får väl spy i en bajspåse om det behövs...

Ja, det här blev ju ett attans fräscht inlägg... Hoppas du har ätit middag redan...:)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback